Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Petra Skog - 27 mars 2009 22:08

God kväll! Ja nu var det nån dag sedan jag skrev sist men det har varit lite fullt upp med min lilla groda. Idag har hon varit väldigt tuttsjuk hela dan och jag har fått mata henne ca varannan timme. Men det är väl så att vissa dar är man mer hungrig än andra. Vad gäller min trasiga ugn så visar det sej nog att vi kommer att få en helt ny. Jippie! Dom har snart bytt ut allt så nu har killarna lessnat så nu blir det nog en ny. Ja ute är det tydligen ett himla busväder, har inte märkt nånting eftersom jag inte har varit utanför dörren idag. Har dock märkt att det har blåst väldigt eftersom det viner i skorstenen. Annars har jag inget annat roligt att berätta för tillfället förutom att jag blivit bigbrother beroende igen..... Suck

// Petra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards