Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Petra Skog - 12 mars 2009 10:09

Jaha så har även jag börjat med denna trevliga syssla. Det har tagit lång tid men eftersom jag har ett starkt behov att uttrycka mej så känns det härligt att äntligen få lite upplopp för mina känslor, tankar och funderingar med livet i allmänhet. 

Än har jag ingen direkt mening med bloggen mer än att försöka förmedla hur det känns att vara småbarns mamma på landet i en by där det mest finns pensionerer som grannar :)

Jag har som sagt nyss blivit mamma till min lilla groda Nova (se mer av mej i min presentation) Det var mer jobb än jag trodde i alla fall när jag var gravid:) men det är nog det underbaraste jobb jag nånsin haft och kommer att ha tror jag. Trots barnskrik, spya och  bajs så finns det ju så många ljusstundermed att ha bebis. När hon ler mot en så smälter hela jag och vips så har man glömt allt som var jobbigt. Jaja nog med bebis prat för en stund annars så nämns här inget annat.

Ska alldeles snart iväg men det kommer mera, ska bland annat lägga in lite bilder och utforma blggen lite mer

Puss på er alla där ute......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards