Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Petra Skog - 25 mars 2009 21:23

God kväll! Jo jag glömde att säga förut idag att idag är det precis tre månader sen jag låg i en säng på bb och hade alldeles för j**la ont. Jag lyckades ändå med att på självaste nyårsafton klämma ut världens största underverk! Jag har nog aldrig varit så lycklig som jag är just nu med min lilla dotter.Tänka sig att det blev just det för jag var bombis på att det var en liten kille men ack så fel man kan ha. Jag älskar er, Nova och Daniel såååååå mycket och tänk att vi tre är en familj nu......

Pussar å kramar till er


// Petra

Av Petra Skog - 25 mars 2009 12:23

Halloj! Hann inte med att skriva ett inlägg igår eftersom jag var tvungen att ringa en massa samtal! Ungnen strular fortfarande så nu börjar jag att bli lite smått irriterad.....

Dessutom är de inte så trevliga på firman som ska hjälpa oss med den, ett litet smakprov kommer här nedan på vad som sas i telefonen igår:

 Jag: Hejsan! Ni var här i förra veckan och skulle fixa min ugn men den strular fortfarande.......

Muntergök: Ja det kan ju bli lite trixigt att fixa den där ugnen.....

Jag: TRIXIGT, ja du jag skiter i om dina killar inte kan fixa den, då ska jag ha en ny ugn som fungerar i så fall....

Muntergök: Ja okej, går det bra om nån kommer på torsdag?


Ja om man blir förbannad då går tydligen saker att fixa fasligt fort. Ja och sen ringde prästen som ska ordna Novas dop och han är finlandssvensk så med en gallskrikande unge på armen och en halvfinne i luren fattade man knappt ett dugg av  vad han sa.... Förstod i alla fall att vi ska träffas i påsk för att gå igenom dopceremonin.

Ja gårdagen bjöd på lite irritation men idag är det bättre. Solen skiner fåglarna kvittrar och vi ska snart på kalas. Grannens dotter fyller 12 år idag. Hurra! 

Ha en fortsatt trevlig dag för det tänker vi ha....

// Nova å Petra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards