Direktlänk till inlägg 5 december 2009

nedräkning pågår..

Av Petra Skog - 5 december 2009 10:20

Ja nu är det nog snart läge att ta itu med det värsta som finns inför en resa, nämligen packa! Alltså det är ju inte roligt att packa upp när man kommer hem heller, men då tvättar man ju allt ,så då är det ju lätt. När man ska packa ställs man ju inför sån beslutsångest. Alla fall vi kvinnor. Nu ska man ju inte bara packa åt sej själv, utan även åt lilla grodan.Om någon har tips på vad man packar och inte ska glömma åt så små barn, så hör gärna av er   


För övrigt så har Nova bara sovit ett par timmar inatt, så nu är jag skittrött, men jag håller mej uppe och lägger mej tidigare ikväll ist, hoppas bara att Nova har samma plan som mej,


Trevlig dag


// Petra

 
 
Ingen bild

Ja

5 december 2009 20:58

ja då vet du hur de kan va ;) hihi...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Skog - 8 februari 2010 14:35

Hejsan alla glada! Blev en lång liten mini semster för mej å Nova. Vi blev kvar en vecka längre än beräknat, men inte gjorde det oss nånting, var nog värre för pappa Daniel att vara ensam hemma såååå länge      Annars är allt bara bra, nerverna...

Av Petra Skog - 4 februari 2010 22:38

Välkomna hem till ett härligt snökaos! Tänkte ta bilen och hämta er, men vid närmare eftertanke kan ni lifta?                             ...

Av Petra Skog - 21 januari 2010 13:15

Hejsan! Dåligt bloggande nu igen men dagarna går så fort så jag hinner inte med! Allt är som vanligt här och det rullar på i en väldig fart! Daniel ska vara hemma nu med Nova from. första mars och då ska jag börja jobba HELTID! Det är blandade känslo...

Av Petra Skog - 7 januari 2010 20:43

 Nu ska vi se om jag minns rätt vad vi åstadkom under året som gick, håll till godo! Januari: Vi får äntligen efter 10 dagar på bb äntligen komma hem med vår lilla prinsessa. Dagarna flyter på och ett helt nytt liv för oss tar sin början. I slut...

Av Petra Skog - 5 januari 2010 19:14


Hej på er! Trist att det är så förbenat kallt ute. Man blir så himla deppad av att sitta inne hela tiden    Novan har ont i sin mun eftersom det kommer tänder, jag har lika ont jag eftersom en visdomstand spökar, såhär bra humör var vi på inatt:  Får...

Skapa flashcards