Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Petra Skog - 14 mars 2009 20:47

Jaha så var det då lördagskväll med melodifestival och alt. Jag tycker inte att det har varit så bra bidrag det här året så det känns inte så spännande faktiskt. Tänkte baradra ett samtal i korthet som jag hade med Daniels mamma och Novas farmor tidigare ikväll:


Farmor: Vad gör ni?

Jag: Ja inte så mycket sedan du ringde tidigare för cirka en timme sedan

Farmor: jaha men hur är det med Nova då? Hon saknar ju sin farmor, det känner jag

Jag: Ja men det är ju mindre än 24 timmar sedan hon träffade dej senast så jag tror inte saknaden är så stor ännu.


Ja vad ska man säga? När man fått barn så kommer man alltid i andra hand och den enda som möjligen kan bry sej lite om en är en ens partner om man har tur:)


Ja du är speciell du farmor, men vi tycker om dej ändå........


Av Petra Skog - 14 mars 2009 14:39

Hejsan hallå! Idag är det som vilken vanlig dag som helst man kan inte tro att det är lördag i alla fall eftersom både dammsugaren tvättmaskinen och diskmaskinen har rört på sej idag. Daniel jobbar å det är väääääääldigt tråkigt eftersom han ju gör det varje dag annars också så man skulle ju vilja umgås lite. Nova är i alla fall en riktig liten ängel och nu äter hon var fjärde timme vilket är så skönt för då hinner man ju göra lite nytta mellan matningarna. Elsa är hos grannarna och det är också skönt för då slipper man ut i det här slaskvädret......

Livet känns rätt okej ändå faktiskt

Här nedan kommer ju en bild på dem som betyder ALLRA mest i mitt liv eftersom det tydligen inte gick att ladda upp mer än en bild i varje inlägg

Ha en trevlig återstående lördag önskar Nova å Petra


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards