Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Petra Skog - 23 mars 2009 15:18

Idag blir man ju lite deprimerad! Hur kan det bara börja om att snöa när det i slutet av förra veckan var sååååå underbart vårväder, jag bara undrar? Nej nu är jag less på vinter och slask och vill bara ha vår så man kan vara ute och gå med vagnen, sola, och fika ute i det fria....

Det blir ju sommartid på söndag så ett steg närmare sommaren vore ju inte så dumt. Annars händer det inte mycket idag. Vi är allmänt trötta och slöa och det är så skönt att bara få vara det när man inte har nån ork!

Idagens inlägg tänker jag inte visa nån bild på Nova konstigt nog, utan jag tänker visa bilder på de som också betyder så mycket i mitt liv. (Tyvärr pappa så hittade jag ingen bild på dej så du fick inte vara med hihihi..)

// Nova å Petra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards