Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Egypten välkomnar dej.....

Av Petra Skog - 9 december 2009 12:59

Halloj! Jag antar att ni är nyfikna på vad som händer här i Afrika... Vi har ialla fall kommit fram och flygresan gick jättebra. Nova gnällde till ett par gånger bara, men mest för att det var tråkigt att sitta still. Hon grinade inte ens vid start och landning. En liten globetrotter tror jag visst vi har fått.... Hotellet är stort och verkligen tusen och en natt likt. Många olika restauranger att välja mellan och än så länge har vi klarat oss från den berömda magdiar'en. Vi fick ett rum först när vi kom fram, men utsikten var verkligen under all kritik så vi klagade lite och då fick vi bo i ett family room. Det är ett jätterum med två st rum, som en lägenhet. Vi har både dusch och badkar, så det går ingen nöd på oss. Idag är det mulet och bara 24 grader varmt... nån god drink har vi också hunnit med   

Dom är väldigt gästvänliga här och är jättesnabba med att hjälpa till så dom kan få lite dricks, en liten jobbig detalj bara, men vi trivs. Svårt att fatta att det är december och snart jul....

Vi återkommer när vi har mer att berätta, det är ju bara första dan här, nu vet ni iaf att Nova mår bra och hon älskar att det finns mat, precis överallt, hi hi


// Petra m familj

 
 
Ingen bild

sara

9 december 2009 21:07

Inte kan man klaga på mulet och 24 när det bara regnar och regnar i sverige o e 5 garader
Hare toppen o njut i fulla drag, ses i regniga sverige =)

Kramar Sara

 
Ingen bild

Elina

9 december 2009 22:27

Guud va gött ni har de, sola lite för mig mä... de behövs nu vill ja lova :) Hälsa Daniel o pussa Nova från mig :) Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Skog - 8 februari 2010 14:35

Hejsan alla glada! Blev en lång liten mini semster för mej å Nova. Vi blev kvar en vecka längre än beräknat, men inte gjorde det oss nånting, var nog värre för pappa Daniel att vara ensam hemma såååå länge      Annars är allt bara bra, nerverna...

Av Petra Skog - 4 februari 2010 22:38

Välkomna hem till ett härligt snökaos! Tänkte ta bilen och hämta er, men vid närmare eftertanke kan ni lifta?                             ...

Av Petra Skog - 21 januari 2010 13:15

Hejsan! Dåligt bloggande nu igen men dagarna går så fort så jag hinner inte med! Allt är som vanligt här och det rullar på i en väldig fart! Daniel ska vara hemma nu med Nova from. första mars och då ska jag börja jobba HELTID! Det är blandade känslo...

Av Petra Skog - 7 januari 2010 20:43

 Nu ska vi se om jag minns rätt vad vi åstadkom under året som gick, håll till godo! Januari: Vi får äntligen efter 10 dagar på bb äntligen komma hem med vår lilla prinsessa. Dagarna flyter på och ett helt nytt liv för oss tar sin början. I slut...

Av Petra Skog - 5 januari 2010 19:14


Hej på er! Trist att det är så förbenat kallt ute. Man blir så himla deppad av att sitta inne hela tiden    Novan har ont i sin mun eftersom det kommer tänder, jag har lika ont jag eftersom en visdomstand spökar, såhär bra humör var vi på inatt:  Får...

Skapa flashcards