Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Petra Skog - 17 mars 2009 17:27

Hejsan hallå! Ja idag hade jag förväntat mej en lugn och skön tisdag eftersom jag mår lite dåligt fortfarande så skulle det ha varit så skönt. Nu var det så att ens planer inte alltid slår in och så var fallet idag. Först kom Novas farmor och väckte oss, tog oss lite på sängen där kan man säga:). Sedan ringde grannen och frågade om hon kunde ta med Elsa på promenad och jag svarade givetvis ja eftersom då behövde jag inte gå ut med barnvagnen i det här slasket. Sedan när jag trodde att allt var lugnt kom ugns reparatören, ( skulle ha fixat min ugn för en månad sen, men vem har bråttom? )Vi fikade en stund medans reparatören höll på i köket och sedan trodde jag att det skulle bli lugn och ro. Men icke sa Nicke, farmor blev kvar till kl 17 så först nu är det lugn och ro! Men det är alltid roligt med lite sällskap:) Och en annan sak, det är inte lätt att planera dop, lite pyssel med alla detaljer men samtidigt lite roligt.....

// Nova å Petra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards