Alla inlägg under februari 2010

Av Petra Skog - 8 februari 2010 14:35

Hejsan alla glada!

Blev en lång liten mini semster för mej å Nova. Vi blev kvar en vecka längre än beräknat, men inte gjorde det oss nånting, var nog värre för pappa Daniel att vara ensam hemma såååå länge   


Annars är allt bara bra, nerverna börjar komma igång nu eftersom jag snart ska börja jobba. Det lär nog bli en ordentlig omställning att gå och jobba heltid, när man har varit hemma det senaste ett och ett halvt året. Spännande ska det bli....


Såg även att min kära sambo varit här och gästbloggat lite, känns skönt att vara efterlängtad   


Hej svejs på er alla


// Petra

Av Petra Skog - 4 februari 2010 22:38


Välkomna hem till ett härligt snökaos!

Tänkte ta bilen och hämta er, men vid närmare eftertanke kan ni lifta?


















































Nä jag bara skojar, jag kommer till midsommar   då kanske det har sluta snöa!



  Så det enda jag egentligen försöker säga är;

Välkomna hem mina älsklingar, jag saknar er så!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards