Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Petra Skog - 15 mars 2009 12:25

Jag sitter här å tittar på lite resebilder och blir såååå sugen på att resa. Nu är det så att jag råkar ha världens bästa älskling för han ska nämligen bjuda mej å Nova på en resa, tror att det blir i maj. Vi funderar starkt på att åka till Malta som ligger nedanför Italien.Jag å Daniel har ett stort intresse av att resa och senast för två år sedan var vi i New York och Mexico. Vi har även backpackat runt tre veckor i Thailand. Det blir ju väldigt speciellt att resa nu eftersom vi har Nova att tänka på och i maj är ju hon bara 5 månader men  jag tror att om man själv tycker att det är roligt så inger man ett lugn också till sitt barn så jag tror att det kommer att gå jättebra. Få se om nån av far eller mor föräldrarna har lust att hänga med? Men de får betala jlva för det är ju inte direkt gratis.

Här nedan kommer en bild av mej å Daniel när vi var i Mexico

Saknar dej älskling puss från mej å Nova

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards