Alla inlägg under september 2009

Av Petra Skog - 5 september 2009 20:57

Nej dansar är nog att ta i, men snart sover både grodan och jag. Pappa Daniel är på kick off med jobbet och ska sova borta men jag och Nova är hemma. Det är riktigt skönt med en liten tjejkväll! Vi har varit med grannarna till Alunda idag och varit på öppen hand, det är en second hand affär som skänker både pengar och en massa kläder till rumänien och det som inte ges bort säljs till en billig peng i affären. Sedan nu på kvällen var vi och gick en promenad med Elsa och sen efter lite gröt så somnade lilla grodan, mätt och belåten! Jag ska snart också gå och lägga mej och soooova, är så trött


Trevlig lördagkväll på er alla,


// Petra

Av Petra Skog - 2 september 2009 22:27

God kväll, eller god natt för er som redan sover. Som ni vet så ska jag ju nu börja att lägga till lite mer bilder här på bloggen, så nu gör jag ett tappert försök! Lilla grodan åt blåbär för första gången i sitt liv häromdagen och pappa var snabb med att dokumentera. Annars har hösten nu dragit igång på fullt allvar med förkylningar och olika sorters virus. Imorgon ska jag och Nova på öppna förskolan för första gången, ska bli spännande, vi ska gå dit med våra nyfunna vänner, Jenny och Lovisa. Nej ni nu säger jag godnatt.......


// Petra

Skapa flashcards