Alla inlägg den 27 april 2009

Av Petra Skog - 27 april 2009 15:19

Hejsan alla! Förlåt för att det aldrig visas några bilder från påsken och att det sällan uppdateras här just nu. Gårdagen var jobbig på grund av en hemsk migrän och ett litet knyte som vägrade att sova. Klockan halv ett i natt ledsnade både Daniel och jag så jag gav upp, trots en helvetisk huvudvärk, och gick upp. Jag lade Nova i vagnen och rullade runt här hemma på nedervåningen. Hon somnade till slut och jag med men migränen är tydligen här för att stanna, så det gör lika ont i dag med tyvärr. Ännu värre blir det när man inte kan ta sina tabletter på grund av amningen så nu hoppas jag snart att Daniel kommer hem och kan avlösa. Dessutom hade lilla grodan ett hemskt utbrott för nån timme sedan och jag lovar att hon var förbannad för ingenting! Hon skrek oavbrutet i en timme så till sist trodde jag att hon skulle få andnöd. Ja ja men nu är hon lite gladare men fortfarande lite missnöjd. Hoppas ni andra har en bra måndag

// Petra

Ovido - Quiz & Flashcards