Alla inlägg den 23 april 2009

Av Petra Skog - 23 april 2009 22:06

Halloj! Ja jag vet att jag har lovat bilder från påsken men har helt ärligt inte haft tid att sätta mej ner och gått igenom dom, lovar skärpning. Idag har Nova fått sin tre månaders vaccination och det gick ändå ganska bra måste jag säga. Daniel kom hem i tid så han också kunde vara med. Nu ikväll så har Nova lite feber och är jätteledsen. Tror att hon har ont i benen eftersom de stack en varsin spruta i varje ben. Men det var helt normalt att de får ont och jag köpte med mig flytande alvedon hem som vi kan ta vid behov. Sedan har vi ju även hunnit med en promenad i ett otroligt varmt vår väder samt hängt och tagit reda på en massa tvätt, så kan man väl sammanfatta denna torsdag. Måste bara säga att det är jätteskönt att vara hemma igen med sin egna rutiner och vanor. Nu lockar sängen. Här nedan ser ni alla fall bilder på Novas onda ben efter sprutan samt hennes ledsna lilla ansikte:(

Godnatt // Petra

Ovido - Quiz & Flashcards