Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Petra Skog - 20 juni 2009 14:11

Ja nu så var årets midsommar över. Jag har ju inte bloggat på ett tag nu, mycket att stå i, men såhär lite i efterskott, Glad midsommar på er alla! Idag är jag så glad att jag nuförtiden nästan är nykterist*. Efter alla snapsar och cider igår så mår nog inte mina närmaste så fantastiskt bra idag. Det är som allra härligast just såhär dagen efter är att retas lite och visa lite bildbevis på vad som hände under gårdagskvällen, egentligen! Annars var det en trevlig kväll och god mat, precis som midsommar ska vara. Tänker visa lite bilder senare när jag har hittat igen kamera sladden......

Ha en fortsatt trevlig och lite illamående dag! ( hi hi hi hi )

// Petra


* Nykterist blir man när man väntat barn i 9 månader, ammat 9 gånger per dygn i 6 månader, bara så ni vet.......

Ovido - Quiz & Flashcards