Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Petra Skog - 28 oktober 2009 21:49

Jag glömde i mitt förra inlägg att säga att jag verkligen är ett stort fan av ICA JERRY! Jag säger bara att han är kung. Så jäkla fantastiskt bra. Mer ica Jerry reklam åt folket.... Var bara det jag skulle säga


Godnatt


// Petra

Av Petra Skog - 28 oktober 2009 21:17

Så har jag inte skött mej vad gäller inläggen i denna blogg.... Ja jag vet att jag e slarvig och nu har jag ingen ursäkt heller Oskyldig Men jag kan i alla fall berätta att vi mår bra och Lilla grodan mår också hyfsat. Fortfarande snorig men ganska pigg ändå. Vi har varit på babysim idag igen men idag var Nova väldigt frånvarande. Hon satt i sin egna lilla värld och var allmänt "loj". Men som våran simlärare, Franziska, sa så måste man få ha såna dagar också. Efter badet så gick vi och åt sushi med familjen Andersson/Heljestrand och vi hade trevligt som alltid, tack för det våra kära vänner.... Imorgon ska vi åka upp till Härliga Härjedalen. Jag ska gå på 10 års jubileum och så ska vi ju hälsa på alla släktingar (om vi hinner). Ja nu är det redan 10 år sedan jag gick ut nian och jag börjar så smått fundera på vart dom åren tog vägen. Ska bli kul att träffa folk som man faktiskt inte sett på hela 10 år. Och nej, jag har absolut ingen åldersnoja....... Nu ska jag snart krypa till kojs så godnatt på er alla,



// Petra

Ovido - Quiz & Flashcards