Alla inlägg under juli 2009

Av Petra Skog - 7 juli 2009 12:49

Jag måste börja med att säga att Stockholms skärgård är sååå vackert så det nästan gör ont! Det var en jättemysig helg och skönt att komma hemifrån litegrann. Inget badande blev det denna gång, det var lite för kallt för det. Nova tyckte nog också att det var lite roligt men hon tyckte nog att det var jätteskönt att komma hem till sin egna säng för hon sov hela natten sen alldeles utslagen. Idag har Novas farmor kidnappat Nova så nu är det väldigt tyst här hemma. Jag har åkt på nån konstig förkylning med halsont och feber så det är ganska skönt att få vara själv en stund. Som sagt så var helgen jättemysig och jag åker gärna ut i skärgården igen. Bo på vandrarhem gick också bra, även fast rummet var lite trångt och det bara fanns utedass, men vi överlevde. Tack älskling för ett trevligt initiativ........

Nedan kommer lite bilder från helgen,

Kram på er därute,



// Petra

Av Petra Skog - 3 juli 2009 21:16

Ja igår skulle jag, Nova, mamma och Ida till Lidingö. Trodde jag. Det visade sig att kliniken vi skulle på inte alls låg på lidingö utan den låg i utkanten av Östermalm. Inte undra på att vi kom fel ett tag men tro det eller ej jag hittade och KÖRDE i Stockholm, känner mej lite stolt faktiskt....

Det var 35 grader varmt och vi var mitt i storstadssmeten,  gör inte om det igen en sån varm dag alla fall. Nova var som en liten ängel hela dan, men hon brås ju på sin lilla mamma så vad annars....

Imorgon drar vi ut till skärgården och vi ska ha det sååå himla mysigt och åka lite båt......

Ha en trevlig helg alla, för det tänker vi ha!


// Petra




Av Petra Skog - 1 juli 2009 13:32

Ja som ni vet så ska vi ju åka bort i helgen och jag glömde att säga att på vandrarhemmet där vi ska bo, där finns inga toaletter utan nämligen, UTEDASS. Ja det är ju tur att man inte är speciellt kräsen av sej, eller hur, Daniel?

Annars händer inget särskilt idag förutom ett besök in till stan och gränby för att köpa hundmat och hämta ut ett paket som Nova har fått ifrån Libero. Undra vad det kan vara då?

Eftersom man inte visar sej på bild så ofta här på bloggen så kommer här nedan dagens foto på mej och min lilla dotter. ( kändes väldigt konstigt att säga det där sista faktiskt..... )

Ha en fortsatt solig dag, 

// Petra å Nova

Ovido - Quiz & Flashcards